Thursday, March 12, 2009

Gulahati Ku


Khas untuk Mu


jauh tidak berarti tidak sayang...
hilang tidak berarti tidak rindu...
aku sayang, aku rindu, kerana kau gulahatiku..

sudah tertulis takdir begitu..
ikut kan sahaja...kurangkan bicara

bukan azimat yang aku hembuskan...
cuma terbit keikhlasan hati untuk bersama..
aku ikhlas, aku jujur berjanji untuk setia..
ingatkah engkau,
kata-kata aku seorang pencinta..

Sesungguhnya,
racun cinta yang aku berikan
menjadi penawar rasa yang manis sekali. . .
kerana semua yang aku luah kan
hanya untuk engkau sayang

Percayalah....
aku sayang, aku rindu, kerana engkau gulahatiku...

5 comments:

  1. EHEM! :P

    cumilnya couple ni. ;) suwittt..

    mesti gamba tu shaz amek kt TPS kan? knl je bunga tu. :p

    ReplyDelete
  2. nurie ni tau2 je... hehehe....

    huhuhu... keseganan telah melanda diri ini...

    thanks awak... *takleh blah la gmbr buruk tu..huhuu*

    ReplyDelete
  3. wow! kenapa syuhada bru tau imran ade blog? porque2? :P

    ReplyDelete
  4. name blog ganas habis...header gamba cupcakes..ala comelnyee..ololololo....hahahahah

    ReplyDelete
  5. hahahhaahhahh...........jiwang karat siot maksiat~~

    ReplyDelete